Subject: 13416P Valguskaablitrassi projekt_Tehnilised tingimused sidetrassi paigaldamiseks
From: Liisa Jänes <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 31 Mar 2025 09:43:17 +0300

Tere

Koostame Politsei- ja Piirivalveameti tellimusel sideprojekti Põlva ja
Tartu maakonnas.

Sidetrass läbib Peipsi järves laevateed.

Palun tehnilisi tingimusi laeva tee läbimiseks.

Manusesse lisatud projekti tiitelleht, esialgse asendiplaani saadan otse
menetlejale.

Lugupidamisega

Liisa Jänes

Projekteerija

Tel +372 5345 7609

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.